loading...
جوک/جوک ترکی/جوک رشتی/جوک لری/جوک غضنفر/جک جدید/سرزمین جوک
به وبلاگ دنیای جوک خوش آمدید

besmelah-5

دانلود آهنگ جدید


به وبلاگ دنیای جوک خوش آمدید
لطفا قبل از هر چیز این بخش را مطالعه نمائید!

تمام مطالبی که در این وبلاگ قرار میگیرد فقط محض خنده میباشد و ما قصد بی احترامی به هیچ قوم و ملیتی نداریم لطفا مطالب زیر را بخوانید با تشکر خدانگهدار





ایرانی برای ایرانی جک میسازه و به هم میخندند...

به ترک(آذری) میگن ...!!!

به لر و کرد میگن بدتر از ...!!!

به شمالی میگن بی غیرت...!!!

به اصفهانی میگن خسیس...!!!

اما...

اما من مردتر و باغیرت تر از ترک ها (آذری ها) ندیدم

اما من غیورتر و شجاع تر از لر ها و کرد ها ندیدم

من باهوش تر و مهمان نوازتر و باغیرت تر از شمالی ها ندیدم

بیشترین بیمارستان و مدرسه و کتاب خونه که خیرین ساختند رو تو اصفهان دیدم...
aghaye jok بازدید : 91 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خره تو خاک غلط میخورده رشتیه به ترکه میگه فامیلت داره چیکار  میکنه ترکه میگه ننتو گاییده آب نبوده داره تیمم میکنه!!!

 

 

هفت به هشت میگه دو میلیون بهت میدم جات رو با من عوض کن.میگه:داداش شرمنده من به خاطر مال دنیا   لنگامو هوا نمی کنم


ازترکه می پرسند سزاریان یعنی چه میگه بچه به شرط چاقو

 

 

 

ترکه میفته داخل چاه داد میزنه کمک یه نفر طناب میندازه پایین ترکه رو میکشه بالا میبینه مرده بعدا معلوم میشه طناب رو بسته دور گردنش

 

 

ترکه با نامزدش میره کافی شاپ گارسون میاد میگه : چی میل دارید براتون بیارم ؟ دختره میگه : دوتا کافه گلاسه لطفاً . ترکه میگه دوتا هم واسه من بیارین

 

از ترکه میپرسند چرا شمشیر حضرت علی دو شاخه بود؟

میگه : واسه اینکه شبها بزنش تو شارژ

 

ترکه یکسال دعا می کرد و از خدا فرزند پسر میخواست .جبرئیل نازل شد گفت دهنمونو سرویس کردی باید اول عروسی کنی

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 814
  • بازدید کلی : 6,523