loading...
جوک/جوک ترکی/جوک رشتی/جوک لری/جوک غضنفر/جک جدید/سرزمین جوک
به وبلاگ دنیای جوک خوش آمدید

besmelah-5

دانلود آهنگ جدید


به وبلاگ دنیای جوک خوش آمدید
لطفا قبل از هر چیز این بخش را مطالعه نمائید!

تمام مطالبی که در این وبلاگ قرار میگیرد فقط محض خنده میباشد و ما قصد بی احترامی به هیچ قوم و ملیتی نداریم لطفا مطالب زیر را بخوانید با تشکر خدانگهدار





ایرانی برای ایرانی جک میسازه و به هم میخندند...

به ترک(آذری) میگن ...!!!

به لر و کرد میگن بدتر از ...!!!

به شمالی میگن بی غیرت...!!!

به اصفهانی میگن خسیس...!!!

اما...

اما من مردتر و باغیرت تر از ترک ها (آذری ها) ندیدم

اما من غیورتر و شجاع تر از لر ها و کرد ها ندیدم

من باهوش تر و مهمان نوازتر و باغیرت تر از شمالی ها ندیدم

بیشترین بیمارستان و مدرسه و کتاب خونه که خیرین ساختند رو تو اصفهان دیدم...
aghaye jok بازدید : 57 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

زنه آب جوش میریزه رو آلت مرد. کارشون به دادگاه میکشه. قاضی میگه : دیه تخم راست ۱۳ میلیون و دیه تخم چپ ۱۴ میلیون و دیه وسطی ۱۵ میلیونه. زنه میگه پس بگو من تا حالا شب تا صبح سوار تویوتاکمری میشدم خودم خبر نداشتم

 

 

آلت سه مرد را به خاطر تجاوز طبق شغلشون میخواستن قطع کنن  اولی قصاب بود با ساطور قطع کردنددومی نجار بود با اره سومی میخنده گفتند چرا میخندی؟گفت: من آبنبات فروشم باید آنقدر بخورين تا تموم بشه

 

لره داشته تو حموم .... میزده باباش در باز میکنه هل میشه میگه چیه مال خودمه میخوام تند تند بشورمش

 

لره میره داروخونه میگه :یه کاندوم فلفلی بدین!طرف میگه :چرا فافلی؟میگه:یه مادر بزرگ داریم میخوایم از کیر بگیریمش!

 

قزیوینیه تو خیابون به یه خانم شماره میده زنش میگه خاک تو سرت قزوینیه میگه:زهرا تویی تا حالا از جلو ندیده بودمت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 823
  • بازدید کلی : 6,532